eu nu mai scriu nimic


nimic în prezența ta
foaia albă mă incomodează, pixul devine un instrument de tortură
habar nu mai am cum să despart în silabe cuvintele
eu doar aștept noaptea
tu nici nu știi câte lucruri mi se întîmplă când dormi cu mine
ești atât de somnoroasă încât trebuie
să îți spun să ridici mâinile când îți pun tricou
te mângâi pe păr, pe față, pe sâni 10 minute
încerc să-mi aduc aminte cine pe cine a trezit
noaptea trecută pentru a face dragoste
și am revelația că în ultimele două nopți ai fost tu
ești foarte frumoasă când dormi
nu dai din picioare, nu vorbești
nu protestezi când te încolăcesc
eu doar te adorm, atât
apoi mă ridic
vin la laptop, îl așez mereu încât să nu te deranjeze lumina
mai trag cu coada ochiului la tine
nu tresari în somn niciodată, dar te supraveghez

înainte de a mă așeza lângă tine
las o foaie albă pe masă
ca un vânător care pregătește capcana
știu că te trezești la prima oră și trebuie să scrii un poem de dragoste
o dată am uitat să las foaia
și ai scris pe o pungă de hârtie de la farmacie

de fiecare dată îmi revine imaginea cu tine
când te-am lăsat cu sacoșele pline de la supermarket
în fața scării
când am venit să iau și restul de cumpărături
te-am găsit pe vine mâncând pâine goală
vorbind ceva cu fetița unui vecin

pentru o clipă îți jur că nu am știut care este iubita mea

7.20 PM


am tot ce-mi trebuie pentru o seară cu tine
nici nu ştiu dacă ai plecat vreodată din bucătăria asta
te văd prin fumul de ţigară cum te pierzi
până în sufragerie
în ceaşca de cafea cum înoţi liniştită
şi mă strigi mă strigi mă strigi

link scurt


un tub cu vitamine, un cablu usb
lumina din partea dreaptă
nu ştiu dacă era zi sau o lampă de duh
nu contează
ce vezi pe fereastră
un cerb sau o înfometare
câteva cărţi, două pixuri
nimeni nu va scrie azi cu ele
un mandarin care nu se vede cu ochiul liber
o coajă de tăcere
aceeaşi coajă de tăcere de ieri
multe elucubraţii pe care tandru
le numesc poeme fără scoarţă
învelite în frunze de nuc
miros a pelin
eu mic în colţul de sus
aşteapt să fiu luat de mână
foi scrise
dovadă că lacul nu e gol
lacul nu e gol
lacul nu e gol
o iubire dementă cu zdrenţe
stinghere şi-o urmă de ruj
desene rupestre ies la iveală
după fiecare oră de mers