Pe când te iubeam eu


Nici măcar stelele nu erau pe cer

Iar Dumnezeu încă își turna în ibric apa pentru cafea

Litera ”I” de la ”iubire” nu era nici măcar inventată

Nu vreau acum să cad în mania vreun drog neîncercat

Sau să rescriu romane de dragoste

Nu am timp în viața asta

Iar în cea viitoare mi-am propus să mi-o dedic

Fără doar și poate

Acum, aici și mâine

Trebuie să le spun celor care nu nu mă vor cunoaște niciodată

Pentru a cădea în patima adevărului

Trebuie mai întâi să cazi în capcana iubirii

Cel mai biblic lucru care ni se poate întâmpla

Iar dacă nu se întâmplă

Trebuie să ai speranță

Iubirea se naște prima

Trebuie doar să o recunoști

Orb fiind, fără Dumnezeu fiind

Fără patrie fiind

Iar atunci când îi pui un nume

Trebuie să fie al tău

Sau al ei/el

Ca să nu cădem în patima individualismului

Nimic și nimeni nu sună mai frumos ca titlu de poezie

Ca numele tău

Lasă un comentariu