Acel cineva care nu te lasă să dormi niciodată


Cineva mi-a rupt toate oasele din corp

Și mi le-a pus la loc într-o altă ordine, haotică

Nu cred că ai fost tu

Niciodată nu ai face așa ceva, nu?

Doar așa mi s-a părut că ai șoptit atunci

În fața icoanei acela găsită întâmplător pe stradă

 

Cineva mi-a rupt mâinile și picioarele

Și m-a lăsat să mor de sete în deșert

Nu cred că ai fost tu

Tu mi-ai spus că nu poți, că nu poți efectiv

Să mă lași niciodată singur în fața unei turme de demoni

 

Cineva i-a împușcat în cap, fără nicio explicație

Pe toți cei pe care îi iubeam

Dar nu ai fost tu, nu?

Tu nu poți face asta, nu, niciodată

 

Cineva mi-a aruncat la gunoi toate poeziile

Dar nu ai fost tu, nu?

Cineva mi-a spus că Dumnezeu și toții îngerii care bat atât de melodios din aripi

Sunt doar niște schițe ale minții noastre fricoase

Dar nu ai fost tu, nu?

 

Cineva îmi tot spune că dragostea e doar o escrocherie umană

Bine pusă la punct, o schemă în care toți câștigăm puțin

Dar pierdem tot la final

Poate că acel cineva sunt doar eu, nu?

Lasă un răspuns

