dacă tu ești iubita mea


dacă tu ești iubita mea
înseamnă că nu ai dormit nicio noapte de când m-ai cunoscut

dacă tu ești iubita mea
trebuie să te fi dus de cel puțin o dată în pelerinaj la Mecca
pentru dragostea noastră

dacă tu ești iubita mea
înseamnă că oricât de întuneric ar fi ție nu-ți va păsa nicicând
pentru că lumânarea pe care o ai de la mine nu se stinge niciodată

dacă tu ești iubita mea
te-ai arunca în fața icoanelor din biserică ca un pește într-un năvod

dacă tu ești iubita mea
ultimul cuvânt pe care l-ai striga în fața dușmanilor de moarte
va fi numele meu

dacă tu ești iubita mea
nu va fi niciodată o închisoare care să te cuprindă cu adevărat

dacă tu ești iubita mea
nu vei fuma niciodată o țigară fără mine

dacă tu ești iubita mea,
dacă tu ești iubita mea
ți-ai smulge carnea de pe tine și ai da-o în dar
tuturor demonilor care șerpuiesc în mine

dar tu nu ești iubita mea,
nu astăzi
nu acum
nu în viața asta

Un gând despre „dacă tu ești iubita mea

  1. Am simțit fiecare cuvânt…
    Aş spune „felicitări”, însă ar însemna că totul e doar ficțiune (iar mie mi se pare că e viață)! În plus, muzica reuşeşte să înalțe sufletul !
    Am să spun simplu: „mulțumesc”!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

