Semaforul lăuntric


de câte ori te privesc mă doare în dreapta, ca și când aș fi alergat printr-o pădure

și de fiecare dată când traversez strada am senzația că mă privești de pe partea cealaltă cu teamă

ca pe un puști care fuge după o minge roșie printre mașini

stai liniștită, nu mor atât de repede

nu, încă nu am întâlnit dragonul acela de care îți tot povesteam dăunăzi

și nici nu am câștigat pentru tine niciun război, Eli

poate că dacă aș muri departe de tine, soldații îți vor aduce scutul meu pe care am

încrustat numele tău și îți vor recita poezii de dragoste așa cum le-am ordonat

în fiecare zi până la ultima

chiar dacă viața ta ar fi alta, chiar dacă vei arde toate scrisorile de la mine

chiar dacă, chiar dacă cineva ți-ar spune că iubirea moare în noi ca o pasăre în colivie

sunt chiar aici, pe partea mea de stradă, vânând păsări în colivii

așteptând ca una dintre ele să se transforme într-un dragon care să-mi rupă

fiecare celulă din corp, să-mi fărâmițeze fiecare atom până când va ajunge la tine

atunci toată profeția se va împlini

Lasă un răspuns

