Simptom de preaputincios


Când eram mic voiam să salvez lumea

Așă că ajutam toate bătrânicile să treacă strada

Așteptam cu orele la colțuri

Și mi se părea că lumea e un loc mai bun

La liceu am crezut că omenirea are nevoie de sacrificii

Așa că am donat trei litri de sânge în două luni

Până când profesoara mea de geografie mi-a spus că

Ea a donat toată viața ei sânge și nu s-a întâmplat nimic

Așa că m-am gândit că lumea are nevoie de eroi

Batman mi s-a părut cel mai legendar

Și am început să sar de pe o clădire pe alta

Până când mi-am rupt o mână

Poți fi erou cu mâna în gips?!

Și m-am lăsat de eroială

Și m-am gândit că lumea are nevoie de dreptate

Am studiat dreptul și am devenit judecător

Degeaba, nu poți opri niciun război din tribunalul de la Haga

Trebuie să umbli la acel mecanism delicat care se află în interiorul

Gândirii umane care mandatează acțiunile noastre

Și atunci m-am apucat să studiez toate faptele bune ale oamenilor

Am plâns de multe ori

Umanitatea mi-a devenit prietenă și de multe ori stăm atât de vorbă

Și mă mângâie pe cap

”Lasă, Albert, sarcina asta de a mă salva, mi-e bine așa cum sunt

Cu toate războiele, cu toți dumnezeii care mișună la liber printre pământeni, cu Iisus,

Cu Iuda și cu bombele căzute la Hiroshima și Nagasaki.”

Am înghițit în sec. M-am uitat pe pieptul meu. Nu aveam nicio decorație, nimic de erou

Un simplu muritor al cărui viciu sunt oamenii fericiți.

Lasă un răspuns

