Iubita mea recompusă


Când am întâlnit-o
Colonia ei de fluturi din stomac era pe cale de dispariție
Pulsul îi era ca sirena unui Stuka în picaj
Și se mutase de curând într-un cartier fără biserici
De câteva zile era tristă, îi muriseră toate florile din glastră
Și își începea toate zilele în cuvinte abrazive
Întocmai ca un orfan de ambii părinți

și atunci, în cea mai tristă zi din viața ei, am întâlnit-o
înaltă, foarte stângace în a rosti cuvinte care ar putea aduna îngerii roată în jurul ei
și fără să-și dea seama că se îneca în propria ei lume
ca un șarpe boa ce își înghite propria realitate
cu un rictus suprem de satisfacție

vrei să fii iubita mea?
Nu a stat prea mult pe gânduri
s-a aruncat de pe stâncile deznădejdilor ei
direct pe asfaltul din fața scării mele
și evident a supraviețuit miracolos
pentru că eu în sine sunt o plasă de protecție
și am intrat amândoi în prima biserică
pur și simplu fără multe fasoane
am căutat două scaune, cât mai aproape de altar, pregătiți pentru luptă
pregătiți pentru dragoste, pregătiți pentru moarte, pregătiți pentru orice
și de atunci niciodată nu s-a mai întrebat
unde se duce toată iubirea când moare

într-o biserică din Piața Amzei
stă acolo cuminte
în așteptarea unui cuplu fără nicio speranță
și așteaptă, așteaptă, întocmai ca un soldat cu pușcă cu lunetă

2 gânduri despre „Iubita mea recompusă

  1. „Colonia ei de fluturi din stomac ” larve, omizi, pupe, secretii…
    „Pulsul îi era ca sirena unui Stuka în picaj” Adica avea hipertensiune si trebuia dusa la cardiolog urgent
    „se mutase de curând într-un cartier fără biserici” nu exista in Romania asa ceva, implauzibil
    „îi muriseră toate florile din glastră” Sa nu mergi la doctorul caruia i-au murit florile, caci e prost in meseria sa… ce femeie e aia care nu stie uda florile???
    „își începea toate zilele în cuvinte abrazive” pai de aia i-au murit florile, ca le-a smirgheluit cu cuvinte dure
    „ca un orfan de ambii părinți” bine ca ai precizat, putea fi doar orfana de matusa din partea varului

    ” foarte stângace în a rosti cuvinte” adica rostea cuvinte cu stanga? stanga gurii?
    „stângace în a rosti cuvinte care ar putea aduna îngerii roată în jurul ei” deci ingerii nu se adunau in jurul ei, ii durea undeva de ea, oricum
    „se îneca în propria ei lume
    ca un șarpe boa ce își înghite propria realitate” parca se ineaca in propria voma… liric…

    „cu un rictus suprem de satisfacție” adica ranjet de orgasm

    „vrei să fii iubita mea?
    Nu a stat prea mult pe gânduri
    s-a aruncat de pe stâncile deznădejdilor ei
    direct pe asfaltul din fața scării mele” ADICA decat sa fie iubita ta mai bine se sinucide. Dar se pare ca avea tulburari de personalitate de dinainte.

    „eu în sine sunt o plasă de protecție” adica ii dai plasa
    „și am intrat amândoi în prima biserică” poi de unde, cartierul nu avea biserici !!???

    „am intrat amândoi în prima biserică
    pur și simplu fără multe fasoane” suna ca „fara fasoale”
    „am căutat două scaune, cât mai aproape de altar, pregătiți pentru luptă” voiati sa va luptati in altar? mai, mai… tineretul de azi…

    ‘”niciodată nu s-a mai întrebat
    unde se duce toată iubirea când moare” a realizat ca iubirea cand moare se duce in neant

    „stă acolo cuminte
    în așteptarea unui cuplu fără nicio speranță” adica acest cuplu era in stare sa se lupte pana la moarte de atata dragoste, dar de fapt e fara nicio speranta. Pricepui!

    „intr-o biserica … așteaptă, așteaptă, întocmai ca un soldat cu pușcă cu lunetă” adica sta in biserica si ia la tinta pe cei care intra? Clar are tulburari psihice!

    Apreciază

Lasă un răspuns

