De ce cădem?


în fiecare zi îmi înscenez moartea

cu foartă multă atenție și tandrețe

mă scol imediat după ce sună alarma dimineața

eventual fac un duș, beau cafeaua

fumez două-trei țigări

și mă arunc rapid în primul metrou care-mi iese în cale

ca într-un sicriu, ceva de genul ăsta

nu cobor niciodată la ultima stație

o păstrez pentru scena finală

oamenii din jurul meu habar nu au că eu de fapt exersez moartea

unii zâmbesc, cei mai mulți sunt însă absorbiți de propriul lor scenariu

și reușesc să-mi leg șireturile fără să mă gândesc la tine

apoi îmi aduc aminte că nu sunt erou, nu sunt aprope nimic

și că de fapt toate poeziile trebuie să fie triste

altfel nu ar mai fi poezii

și merg spre ieșirea de la metrou

exact cum este prevăzut în scenariu

negândindu-mă la nimic altceva decât la tine

iar în spatele meu aud cum corul intonează un cântec trist

dar nu mă opresc pentru că totul e exact așa cum trebuie să fie

cadem în fiecare zi pentru că exersezăm viața pe modul iubire

și niciodată nu iubim atât cât trebuie pe ceilalți

și trebuie să o luăm de la capăt pentru a învăța

Iisus e fiul lui Dumnezeu iar Iubirea e fiica Lui

 

 

2 gânduri despre „De ce cădem?

  1. Baaa amigo dupa atatia ani inca mai scrii… de ceee??? care e pontu… tu mergi cu metrou si zici ca scrii poezii triste….so what ca ai tu bani de belete la metro… poieziile tale nu-s triste pt caci nu exprima nimic. Tu mergi cu metroul si intelegi ca jesus e fiul lui god… so what? ce faci, te-ai dat pe propaganda ehovista??? alooo, provinciaaaa…. „în spatele meu aud cum corul intonează un cântec trist dar nu mă opresc pentru că totul e exact așa cum trebuie să fie” baaaa, daca iti intoneaza lumea un cor de critici atunci cum nu te opresti? pai nimic nu e cum trebuie aici in textila asta… bre, astea-s figuri !!! „niciodată nu iubim atât cât trebuie pe ceilalți” ce, vrei sa zici ca tu ma iubesti pa mine? Hai, bre, la gara, lasa tesctele!!! balarie, fiule, balarie!!! ia sapa si fa curat in gradina literara!

    Apreciază

Lasă un răspuns

