psihanaliza unui mort


am gleznele două paturi de armă
gândurile împachetate în hârtie groasă

murdară de neputinţă
le târăsc
ca pe niște fetuşi avortaţi

îmi vine să-mi bag p***-n toți
de la un cap la altu’`
și de la stânga
spre dreapta

ofuscat și blestemat, cum mă cunosc atât de bine
da` nu, mai bine să păstrăm aparențele
să behăi cu voi în cor
”Vai, ce lume minunată!”
cică te defulezi prin scris
albert
mi-a recomandat psihiatru’ : scrie, albert, ca și cum te-ai p*** de la etajul 4
direct în capul îngerului adormit la datorie
da,’ eu am excese de îngeri şi inimi în plus de la un timp
am prins prostul obicei
să-mi plescăi frustrările cu voce tare
obligându-mi prizonierii
să strige ”absent”
direct de pe colacul wc-ului
să implore cerul să dea un cutremur de pământ
vreo 9 grade pe scala Richter în Berceni, să ne găsim liniștea
cu toții
prizonieri, oameni mari, mici, poeți, poete toţi ăştia care defilează
prin cotidianul meu găunos

trec strada pe roșu, normal şi fără regrete

nu vrei să trecem amândoi de mână?

Lasă un răspuns

