cineva strigă numele tău


Sunt momente când toții oamenii îmi fac cu mâna de la fereastrele unui tren

Ca și când ar pleca cu toții la război iar eu aș rămâne singur într-un oraș pustiu

și plec să dau o tură pe bulevardele largi, pustii

dar încep să am crampe musculare

picioarele mele refuză să mai meargă fără tine

creierul devine profund afectat și proiectează doar imaginea ta

făcându-mi cu mâna de la fereastra vagonului de tren

și cineva strigă numele meu în mintea ta

atât de clar, atât de real, încât ai impresia că ai tras semnalul de alarmă

și ai coborât după mine

dar nu-mi fac iluzii

mă opresc în fața unei cafenele celebre

cu o biserică alături, o biserică albă fără turle

și fumez o țigară

iar tu,

tu ești cu mine, așa mi-au zis toții cei din tren

ea e cu tine

rămâne-rămâne

și încep să disting clar numele tău în zgomotele clopotelor bisericilor din oraș

care bat fără încetare în amintirea ta

 

 

Sunt momente când toții oamenii îmi fac cu mâna de la fereastrele unui tren

Ca și când ar pleca cu toții la război iar eu aș rămâne singur într-un oraș pustiu

și tu pleci cu ei

să lupți pentru mine

să mori pentru mine

iar eu rămân singur ca o insulă în mijlocul oceanului

și atunci aud numele tău atât de clar cum răsună în mintea mea

ca un clopot care anunță o înmormântare

Lasă un răspuns

