Când spui Iubire, spui Iubire


Am o iubire care nu mă lasă să dorm
Mânâncă cu mine din aceeași farfurie
Îmi fură țigările din pachet
Mă trezește dimineața la prima oră fără alarma telefonului
Îmi știe toate prețurile
Tot ascunzătorile și niciodată nu am destul sânge în corp
Ca să-i spăl toate păcatele
Dar totuși și așa
Cea mai frumoasă, cea mai iubită, cea mai meritoasă, cea mai extravagantă
Nu ești tu, nu vei fi tu
Niciodată-niciodată
E mintea mea care s-a îndrăgostit de tine
Neuronii mei care se apleacă spre stânga atunci când tu te apleci spre stânga
Se apleacă spre dreapta când tu te apleci spre dreapta
Însă am ajuns la concluzia că tu nu exiști
Nu ai existat niciodată
Sunt doar eu și o pasiune cruntă
Care nu mă lasă să dorm
Mânâncă cu mine din aceeași farfurie
Îmi fură țigările din pachet
Și restul de lucrurile capitale care se întâmplă de dimineață până seara

Și totuși, nu

Lasă un răspuns

