amor de google


mă camuflez prin viată
nici azi nu m-ai văzut
mâine îmi pun o bască de comunist
vecinii de pe palier
or să creadă că-s gheorghe gheorghiu dej
și-mi vor zice salut tovarășe prim.

la etajul unu există un prosop alb
atârnat lângă o ușă
aici a trăit un cetățean sau o cetățeancă
nu știu ce sex avea nu-mi cunosc vecinii
reprezentatul lui d-zeu pe pământ i-a făcut o slujbă frumoasă
așa spunea vecina de apartament
o bătrânică care spionează tot prin vizorul ușii

pe google nu-l interesa moartea
acelui vecin vecină
în ziua parastasului
a dat muzica la maxim plângea
fusese părăsit de iubita lui ea
o curvă
eu am zis că e curvă
n-are el curajul ăsta nebun de a spune lucurilor pe nume
el a dat din cap lacrimile i se înnodau în bărbie
da e o curvă dar o iubesc
google ești prost curva rămâne curvă
chiar dacă o iubești tu

i-am zis
camuflează-te și tu google
acum suntem doi camuflați
cotidianul trece pe lângă noi fără să ne recunoască în particular

strofă bonus
ca dovadă că exist am să alerg prin parc
printre câini vagabonzi și bănci mâzgălite
google + ea = love

Lasă un răspuns

