Mortar sau Mortal?


Cineva îmi explica
Albert, nu putem trăi la plezneală!
Ridic mâinile spre sus ca un pelerin orb la Mecca,
Îmi scot căştile mp3-ul din urechi
Gâfâi ca un hamal care-şi încarcă
Sicriul cu pietre.
Mistria e în mâna dreaptă,
De pe umărul drept
Îngerul meu personal, Rasputin,
Mă încurajează
Hei rup – hei rup!
Mai taci dracului, mă, din gură!
Altă treabă n-ai şi tu acum decât să-mi ţipi isteric în ureche?!
Tace. Tac şi eu.
E vreun amor electric prin zona asta?
Simt nişte vibraţii în plămâni
Ca într-o discotecă cu boxe imense
În care se agită animatoare ”Made in Tenerife”.
Nu răspunde, unele lacrimi i se rostogolesc direct în galeata plină cu mortar.
Câteva bombe atomice se opresc la câteva mile distanță
Și-o turmă de atomi de hidrogen se repede nervoasă spre mine.
Mă simt pierdut.

(va urma)

….

(continuarea)

Pe plaja San Lorenzo
Servim o sangria rece
Rasputin, eu şi un cetățean murdar de viață.

Lasă un răspuns

