Alexandrina Hristov – Te iubesc


Dacă ești, oricine ești
Dacă fugi, degeaba fugi
Dacă vii, sau dacă pleci
Cine ești, oricine ești
Dacă știi, sau înțelegi
De ce chemi, când alungi?
Vei afla, sau poate nu
Dacă vin, când ma duc
Dacă vezi, sau nici măcar
Poate auzi ceva așa
Poate zbori, sau poate mori
Poate ai, dar îi dai drumul

Poate ieri, sau poate azi
Am știut, dar am uitat
Am întrebat și am aflat
Că soarele e unul, unul
Care eu, care tu
Care ei, care noi
Te iubesc
Te iubesc
Te iubesc
Mulțumesc

Piesa „Te Iubesc” este extrasă de pe albumul „Flori De Spin”
Alexandrina Hristov

Lasă un răspuns

