scrisoare de dragoste


Priza de hârtie

am terminat de fumat şi mă gândeam la zâmbetul tău şi m-am întrebat unde se duce toată dragostea mea când n-o să mai fim împreună toate tranşeele pe care le-am săpat ce se va întâmpla cu ele oasele mele vor mai aşeza ca o brumă peste oasele tale nu cred nu cred ştii ce cred eu că se va întâmpla cu toată dragostea mea va fi ca o pânză plină de semne ciudate iar alături va sta un dicţionar minuscul al iubirii noastre fiecare cuvânt fiecare întâmplare are o explicaţie cât se poate de specială şi de aceea va fi nevoie de acel dicţionar minuscul pentru a înţelege dragostea expusă toată dragostea din pânza aceea mă rog e o scrisoare de dragoste destul de fatalistă adică vorbeşte de un final în loc să descrie o bucurie a iubirii dar zilele astea am fost destul de trist şi m-am gândit doar…

Vezi articol original 136 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

