Sick Love


Motto: – Uneori cuvintele mele îţi zgârie inima ca o pereche de cătuşe

Am impresia că în fiecare noapte ne iubim în aceeaşi targă
Şi că suferim de o maladie cunoscută doar de noi doi
4 poeme absurde o poartă pe braţe
Mai târziu pare o poveste de dragoste spusă de un medic
Spectatorilor bolnavi de pe margine
De fiecare dată îţi pliez zâmbetul într-un evantai
Ca un medicament administrat regulat
De multe ori simt cum încolţeşti în mine
Ca o pânză care-mi acaparează insomniile
Umbra unei fantome care mă ţine treaz
Nu mai pleca aşa devreme
Şi azi ai uitat să-mi împrumuţi respiraţia ta

Posibil refren
Mă încurc în părul tău lung
Ca într-o cămaşă de forţă

Singura formă de viaţă pe care o accept în preajma mea eşti tu
Ca un medicament eliberat fără prescripţia dumnezeului de gardă
Un siloz în care m-am înmagazinat (= transferat) cu totul
Zi de zi, celulă cu celulă, poem cu poem
În aşteptarea dimineţii în care plecarea ta va deveni o criză mondială

Strofă bonus, doar ştii că ţi-am promis-o
Săptămâna aceasta există limită de viteză în dragostea mea
Orice îmbrăţişare va trece printr-un detector de obsesii

Lasă un răspuns

