Ce am ratat în viaţa asta? (la prima vedere)


Nu am fost niciodată atât de liber, încât să merg prin mintea mea unde mi-am dorit. Nu am avut idee unde pot găsi un cimitir de stele.
Nu am adormit niciodată pe un câmp înverzit prinvind stelele. Niciodată.
Nu am ştiut cum să fac atât de mulţi prieteni cât aş fi avut nevoie.
Nu am găsit niciodată pe nimeni care să îmi aprobe în totalitate acţiunile. Şi ăsta înseamnă că încă sunt în conflict direct cu umanitatea.
Nu am reuşit să ştiu atât de multe limbi străine cât mi-aş fi dorit.
Nu am fost niciodată dincolo de atmosfera terestră.
Nu am dat mâna niciodată cu un înger.
Nu am avut capacitatea de a deveni apatrid. Nici măcar pentru un an.
Nu am fost niciodată în mijlocul unei plantaţii de cafea.

Lasă un răspuns

