Orcinus orca


mi-aş tăia o mână
sau un picior, sau o ureche (deşi e clişeu)
sau mai bine aştept ca să răsară luna
şi să o iau la goană prin spaţii limitate de lumină
ca o bacterie fără nicio competenţă în vindecarea leziunilor interne
dar ce zic eu?
ce zic eu?
nimic din toate astea nu mă încântă
aparţin unei ciorne
pe care tot notez tot ce mi se întâmplă
tot ce mă afecteză şi tot ce mă distrează
şi în fiecare dimineaţă
aştept ca cineva să-mi bată la uşă
să îmi zâmbească aşa cum fac oamenii nefericiţi
şi să înceapă să înjure umanitatea şi ultima sanşă ratată
adio
adio
adio
şi apoi să apară un fel de moarte subită între noi
a tuturor amintirilor
care să mă transporte într-un ocean
cu oameni răzleţiţi de bucurie

Lasă un răspuns

