Un Dumnezeu + 2 eurocenţi pe zi


am zis de atâtea ori
e imposibil să-ţi înveleşti inima în celofan
şi s-o trimiţi ca ajutor ONU pentru copiii din Somalia
mai bine o laşi să cânte melodia mea preferată
bum-bum sub stern

por sea caso
e mai bine să te ascunzi după o gramadă
de cadavre de la Auschwitz
nu te vede nimeni
nici măcar Dumnezeu din cer

aşa că las copiii din Somalia
flămânzi pe ziua de astăzi
îmi păstrez inima, mă aşez pe bordură
alături de un vagabond
şi cântăm o partitură în 3
eu, sticla de ballantines
şi beţivul cu aripi de la mine din cartier
bum-bum sub stern

apoi ne retragem în camera mea
ne dezbrăcam de orice instinct
sub adăpostul tranșeei săpată de
george ballantines and son
ne sălbăticim până la paroxism
cântând bum-bum sub stern

beat, îmi donează o aripă
o iau, o împachetez și o trimit prin poșta expres
către toţi paraliticii din scaunele cu rotile
zburaţi voi
oamenii cu picioarele rupte sfidează
forţa gravitaţiei
sub incidenţa căreia planează deasupra Somaliei
mici dumnezei de hârtie

Lasă un răspuns

