Dacă nu ai fi


Nu mi-e frică pe lumea asta decât de sângele meu care ar putea rămâne la geam în așteptarea ta ca un copil speriat dintr-un basm de frații Grimm. Deși sunt multe alte lucruri mai groaznice decât să mor, nu m-am gândit niciodată cum ar fi dacă tu n-ai exista. Probabil că prețul alimentelor va crește la fel, copiii vor merge la școală tot la ora 8 dimineața. Câteva războaie vor începe exact după ce vei dispărea, dar totuși lumea nu va mai fi la fel. Copacii nu vor avea aceleași frunze verzi, luna va fi un pic mai mică, lumina solară nu ar ajunge în toate cotloanele camerei mele ca atunci când eram împreună. Mie mi-ar fi foame nonstop. Aș scrie numai poeme cu indivizi revoltați care urinează de la balcon în capul trecătorilor și nuvele în care ucigașii scapă mereu. Nu mi-ar mai fi teamă de nimic, ca un veteran din al II-lea război mondial care a dormit în tranșeele pline de cadavrele camarazilor și cărora le-a fumat chiștoacele găsite prin buzunare. Aș umple cutia bisericii cu hârtii de protest împotriva îngerilor care nu și-au făcut datoria și mi-aș cumpără un mp3 pe care aș stoca doar o singură melodie. E melodia aceea pe care făceam dragoste zi și noapte de credeau vecinii că la noi în garsonieră este o echipă de muncitori care demolează pereții fără pauză. Aș merge în fiecare zi în gară să aștept fiecare tren din direcția ta. Nu aș fi niciodată dezamăgit că nu ai coborât din vagoan ci aș fi trist când ar veni șeful de stație m-ar lua de mână și mi-ar spune răspicat la ureche: ”Ești cretin, doar știi că e moartă. De ce tot vii aici să aștepți toate trenurile?” L-aș putea plesni peste șapca aia albastră de ceferist. Dar îmi dau seama că el nu știe ce înseamnă dragostea adevarată. Așa că plec acasă cu gândul că te voi găsi în bucătărie făcând ciorbă de pește.

2 gânduri despre „Dacă nu ai fi

Lasă un răspuns

