Azi e luni, azi e ziua fără număr


Am să-i las pe alții să scrie poezii de dragoste, să facă război în locul meu, să ucidă, să sară peste borduri, să se bronzeze, să își târâie mădularele peste morminte.
Azi nu voi face nimic, voi fuma, voi bea cafea și voi aștepta ca cineva din mulțime să se ridice și să mă arate cu degetul. Nu incriminator, ci pur și simplu să mă arate cu degetul la modul: ”el este!”
Azi e luni, ziua în care a murit Hamlet și s-a născut ploaia. Nimeni nu trebuie să se aștepte că astăzi mă voi lupta cu adevărul și cu întunericul din jurul meu. Și niciodată nu va mai fi la fel.

Lasă un răspuns

