Iubirea


nu se măsoară nici în luni, nici în ani
nici în catastrofe, foi albe
lanţuri muntoase
nici în apariţii subite de mări
în mijlocul străzii
nici la polul Nord, nici în camera mea
nici în aur, nici în cărămizi
mai ştii?
noaptea aia de dragoste
ne-am născut
am murit
şi tot aşa până dimineaţa
a doua zi era coadă la uşa noastră
lumea ne cerea autografe
noi eram aşa, cum să spun
nici apă, nici pământ
nici îngeri, nici oameni
într-un fel defloraţi
inima ta se mutase la mine
coastele mele erau pe covor
ne plăcea nespus dezordinea asta
din noi se dezlipeau bucaţi
zburau prin cameră
nici azi nu am hotarât
ce vom face cu ele
cum le vom aranja
ce îi va reveni fiecăruia
ne place nespus dezorindea asta
de atunci iubirea nu se măsoară
pe indiferent ce taler ai aşeza-o
ea te ridică deasupra hotelului Radisson Sas
şi atât

Lasă un răspuns

