Când mă despart de iubita mea o iau razna


Scriu președinților, miniștrilor, devin brusc patriot
Dau citate din Tudor Vladimirescu
Agăț femei în bikini pe facebook
Las comentarii tuturor proastelor
Doar, doar, mă vede ea și se enervează
Și mă sună, să-mi spună ceva de genul
Cretinule, iar agăți femei, iar scrii incoret în limba română
Uneori scriu agramat din același motiv
Să-i dau un motiv să mă apeleze
Când mă despart de iubita mea o iau razna
Îmi pun poze pe site-uri să creadă că nu mai am nevoie de ea
Vorbesc cu toate toantele, le fac bloguri, poeme
Stau online nonstop, doar, doar mă apelează ea
Sunt un cretin debil, așa cum spuneam într-un text
Ea nu mă va mai apela niciodată pentru că atunci când nu sunt cu ea
Efectiv o iau razna, devin brusc militant al păcii
Și al bunăstării poporului român, cred că e cu altul în brațe acum
Și eu mă smiorcăi dând add la toate toantele

4 gânduri despre „Când mă despart de iubita mea o iau razna

  1. Dap. Inexplicabil dar părțile care ies dintr-o relație simt o atracție teribilă față de partenerul/partenera de care tocmai s-au despărțit dacă acesta/aceasta o duce al naibii de vină genul: are un partener/parteneră cu un look net superior, sau învârte mai mulți bani, și-a schimbat mașina sau apare în diverse cluburi distrându-se copios și afișând o nonșalanță și jomenfișism de-a dreptul impertinent. Și asta pentru că de obicei ne interesează foarte mult ce se vede dinafară și nu ceea ce simte dinăuntru.

    Apreciază

Lasă un răspuns

