poem de pus în ramă


mi-am dorit mereu efectiv să postez proiectile în toate poemele mele ştii cum vine chestia asta după ce termin de citit să zici wow ce tare e ăsta parcă am rămas fără mâni fără picioare mă doare tare foarte tare sau să vă explic altfel să zicem că termină de citit o fată domnişoară studentă şi la final exclamă super poemul parcă am făcut dragoste cu un iubit foarte tandru nu m-am simţit niciodată atât de bine mai vreau mai vreau şi reîncepe să citească ca şi când ar aştepta orgasmul mă rog ceva în genul ăsta adică să termini de citit şi să îţi rămână poemul imprimat pe celule ca un fel de gps care te îndrumă mereu la locul potrivit acolo unde vrei să ajungi tu direct pe scurtătură fără niciun semafor sau poliţist nu ar fi extraordinar să reuşim cu toţii să scriem astfel de poeme

4 gânduri despre „poem de pus în ramă

  1. aş schimba puţin începutul, sugerez:
    mi-am dorit efectiv mereu

    şi apoi typo la repetiţia: mai vreau, mai vreai

    în rest un poem de idee, mi-a plăcut chestia cu bombele, mai ales acolo când spui, să rămâi fără mâini, fără picioare. nu mi-a plăcut, acel mişto, nu suna deloc elevat, acel wow îl acept ca nonconformist. aaa, şi mi-ar plăcea mai mult proiectile în loc de bombe. zic să te duci într-un program de fotografii şi să-i pui şi ramă:)

    Apreciază

Lasă un răspuns

