toată viaţa mea mi-am dorit să fiu un poet genial


să am sute de poezii pe toate site-urile de literatură din ţară şi din străinătate să mă oprească toate gagicile bune pe stradă ca să-mi ceară autografe pe portjartier mă rog chestii de astea de macho ştiţi voi poeţii bărbaţi să fiu invitat la talk-show-uri despre poezii la protv şi antena1 să dau din mâini ca nicoale ceauşescu să zic aşa poezia ESTE un fel de iubire mai mică şi încape lejer pe o pagină a4 şi să leşine toate secretarele care stau de la 9 la 17 pe messenger la birou şi scriu poezii de dragoste dar cel mai mult mi-am dorit să pot să merg gratis cu trenul adică fiind un mare poet naţional cfr-ul să-mi dea legitimaţie de poet la fel şi tarom-ul pentru că le fac reclamă iar toată lumea să îşi dorească să facă poze cu mine etc etc dar până la urmă mi-am dat seama că toată chestia asta cu poetul genial e o mare bălărie nu există poet genial nu există poeţi geniali există doar oameni singuri oameni trişti oameni care nu au pe nimeni şi atunci toţi aceşti oameni citesc poezii le citesc ca şi când ar consuma marijuana pentru a se înălţa la cer pur şi simplu poeziile pentru oamenii singuri trişti sunt un fel de amici care te ţin de mână şi te invită la restaurant îţi ascultă răbdător toate frustrările îţi şterg nasul şi lacrimile şi apoi te învelesc cu pătura când dormi spunându-ţi somn uşor

7 gânduri despre „toată viaţa mea mi-am dorit să fiu un poet genial

  1. In fiecare seara strâng
    Strâng de prin vecini
    Toate scaunele disponibile
    Și le citesc versuri.

    Scaunele sunt foarte recceptive
    La poezie,
    Dacă ști cum să le așezi.

    De aceea
    Eu mă emoționez,
    Și timp de câteva ore
    Le povestesc
    Ce frumos a murit sufletul meu
    Peste zi.

    Întâlnirile noastre
    Sunt de obicei sobre,
    Fără entuziasme
    De prisos.

    În orice caz,
    Înseamnă că fiecare
    Ne-am făcut datoria,
    Și putem merge
    Mai departe.

    (Capriciu- Marin Sorescu)

    Apreciază

  2. Gelu, e okay, merci. Am o problema insa, eu nu mi-am dat acordul ca Alina Trifanov sa posteze discutia noastra privata pe site-ul tau, te-as ruga sa stergi postarea ei. Eu am rugat-o dar a pretextat ca are probleme cu netul. Merci anticipat 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

